Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår spilles kampen? Hvornår spilles kampen?
Hvor sidder jeg på stadion? Hvor sidder jeg på stadion?
Sidder vi altid samlet? Sidder vi altid samlet?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Den bestillingsbekræftelse vi sender til dig pr. e-mail, skal du printe ud, og medbringe til Barcelona. Her ombyttes den til originalbilletterne hos vores lokale agent i det centrale Barcelona. Du skal altså forbi vores agents kontor i Barcelona, for at ombytte din bekræftelse til dine originale fodboldbilletter, FØR du tager ud til fodboldkampen. Til FC Barcelonas kampe kan du ombytte billetterne fra fredagen før kampweekenden fra 10:00 til 18:00 og på kampdagen fra 10:00 til 16:00. Til Espanyols kampe kan du ombytte billetterne fra torsdagen inden kampweekenden og indtil fredag kl. 18:00. Adresse m.m. på vores agent sendes til dig med din bestillingsbekræftelse.
Tilbage til Hjælp

Hvornår spilles kampen?

Den præcise kampdato og klokkeslæt fastlægges ca. 5-9 dage før kampweekenden. Weekendkampe spilles altid lørdag eller søndag, og hverdagskampe spilles altid tirsdag, onsdag eller torsdag. Starttid for kampen svinger meget, men kick off er typisk mellem kl.15:00 og 22:00. Disse variabler skal du tage højde for når du bestiller og planlægger din rejse til Barcelona. Vi kontakter dig ikke med endelig dato & tid, men vi vil så vidt muligt prøve at skrive endelig dato på vores hjemmeside 3-5 dage før kampweekend.
Tilbage til Hjælp

Hvor sidder jeg på stadion?

Du vil altid blive placeret blandt hjemmeholdets tilskuere eller i neutral zone. Dvs. Du må på ingen måde bære trøjer, huer, halstørklæde eller andet med modstanderens logo eller farver. Du må heller ikke vise sympati for modstanderens hold. Overholder du ikke disse regler kan du blive nægtet adgang til stadion, eller blive bortvist. Når du bestiller dine billetter, vælger du placering blandt GOLD, SILVER, KATEGORI 1, 2 eller 3. Her vil du også få en nærmere beskrivelse af kategorierne. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte pladser indenfor kategorierne. Vi garanterer kun pladser inden for ovennævnte kategorier! Bestiller du GOLD eller SILVER billetter er der dress code, dvs. du må IKKE møde op i jeans, FC Barcelona trøjer, gummisko etc. Pænt tøj er påkrævet!
Tilbage til Hjælp

Sidder vi altid samlet?

Hvis I bestiller mere en 2 billetter, kan I risikere at blive delt op i små grupper. Men bestiller du igennem os garanterer vi, at du ALDRIG vil få nogen isoleret single billet. Du vil altid få billetter ved siden af hinanden, lige foran hinanden eller lige bagved hinanden. Venligst se en illustration HER! Vi er så sikre i vores garanti til dig, at hvis vi, vores agent eller klubben, ikke kan leve op til denne garanti, uanset årsag, vil du blive kompenseret økonomisk med 50% af prisen du har betalt for den isoleret single plads du fik udleveret til en normal La Liga kamp, og 25% af prisen du har betalt for den isoleret single plads du fik udleveret til en Champions League kamp eller El Classico!
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Ja, den pris du betaler her er inkl. forsalgsgebyr til klubben, vores agent og os. Vores agent Travel Connection Spain er officiel samarbejdspartner for FC Barcelona og RCD Espanyol, og derfor er alle priserne (inkl. gebyrerne), godkendt af såvel Travel Connection Spain som klubberne. Gebyrerne betyder, at der kan være stor forskel på den pris du betaler her, og den pris der er påtrykt de billetter du får udleveret, specielt til A-kampene som f.eks. mod Real Madrid, Espanyol, FC Barcelona, Valencia, Sevilla, Dep. la Coruna, Champions League, sidste kamp i sæsonen etc.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under kontakt på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter kampdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail
Varekurv